Cashback-saldo

Hvor ser jeg min saldo?

Du kan til enhver tid logge ind på Mit Spar Nord og se din optjente cashback. Her administrerer du ligeledes tilmeldte kort samt dine udbetalinger.

Hvornår registreres min optjente cashback?

Normalt registreres din cashback få minutter efter dit køb, men der kan i nogle tilfælde gå op til 48 timer. Når din cashback registreres, kan du se transaktionen i Mit Spar Nord som enten “afventende” eller “bekræftet”. Indenfor 30 dage (oftest hurtigere), når eventuelle returpolitikker for købet er overholdt, vil din transaktionsstatus automatisk skifte fra […]

Hvad er “afventende” og “bekræftet” cashback?

Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have 4 forskellige statusser: Afventende: Når din transaktion registreres efter dit køb, står din optjente cashback som “afventende” på din cashback-saldo i Mit Spar Nord. Din cashback er registreret, men endnu ikke tilgængelig. Bekræftet: Din cashback skifter status til ”bekræftet”, når vi […]

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har fået registreret min cashback?

Hvis du senere end 48 timer efter dit køb ikke har fået registreret din cashback, eller du på anden måde oplever problemer, kan du kontakte kundeservice på support@sparnord-cashback.dk. Oplys dit navn, din e-mailadresse og vedlæg en kvittering for dit køb. Du er ligeledes velkommen til at ringe til kundeservice på +45 70 60 57 52 alle […]

Page 1 of 1